هیوندای می‌خواهد سرور بازار اروپا شود!

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال، معاون عملیات هیوندای موتور اروپا در خلال صحبت با رسانه‌های جهانی در زمان رونمایی از مدل‌های i30 N و i30 فست‌بک برنامه‌های این کمپانی کره‌ای را تشریح کرد.
او گفت: هیوندای تلاش دارد تا سال 2021 به پرفروش‌ترین خودروساز قاره اروپا تبدیل شود. جدیدترین محصولات ما پیشران فوق‌العاده‌ای برای اهداف ما بوده و تا سال 2021 نیز 30 محصول جدید و نسخه مختلف را عرضه خواهیم کرد که به همین خاطر است آن را نقشه راه تا سال 2021 می‌نامیم.


هیوندای باور دارد دلیل اصلی قادر بودن کمپانی برای رسیدن به چنین فروش بالا در اروپا تطبیق با تاکتیک‌های فروش آنلاین است که بی‌شباهت به آنچه که تسلا در چند سال انجام داده نیست.


مدیر هیوندای ادامه داد: با کمک جدیدترین پلتفرم دیجیتال، ما بیش از 100 خودرو را تنها در چند هفته فروختیم. ما می‌خواهیم تا روال را برای مردم آسان کنیم و به همین دلیل است که هیوندای رتبه اول رضایت مشتری در اروپا را دارد.

او می‌گوید: شماره یک برای ما محصولات شاسی‌بلند است. شماره دو همان حمل‌ونقل آینده بوده و شماره سه نیز چیزیست که ما آن را DNA محصولات خود می‌نامیم همان خانواده I است و در نهایت شماره چهار نیز مدل‌های N می‌باشد.


شاید هیوندای برای رسیدن به اهداف خود در فروش مصمم باشد اما رسیدن به آسان نخواهد بود. این برند در سال 2016 چهاردهمین خودروساز پرفروش اروپا بود که 505396 خودرو را فروخته بود. از دیگر برندهای پرفروش اروپا می‌توان به سیتروئن، تویوتا، نیسان، ب‌ام‌و، آئودی، مرسدس، پژو، فورد و فولکس‌واگن اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا