نشست مشترک اعضای مرکز تحقیقات زیست فناوری و گیاهان دارویی ایلام

به گزارش ایسنا، در این نشست دکتر علی دل‌پیشه رییس دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از دستگاه‌های همکار در انجام این حرکت علمی اظهار کرد: موضوع گیاهان دارویی یکی از پتانسیل‌های قوی استان است و کار مشترک جهاددانشگاهی، بسیج علمی پژوهشی و دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند سرآغاز امیداوارکننده‌ای برای هم‌افزایی علمی در استان باشد.

سرهنگ «حمید الماسی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، نیز با بیان اینکه جامعه‌ اسلامی امروز نیازمند جهاد علمی است و فعالیت مثمرثمر در این عرصه در گرو تقوا، تعهد، توکل برخدا و مجهز بودن به علم و دانش است، ابراز امیدواری کرد مردم استان از سود مادی و معنوی این فعالیت علمی منتفع شوند.

 در ادامه ذبیح‌الله مهری‌پور رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با اشاره به انعقاد این تفاهم‌نامه درابتدای سال «دولت ، ملت، همدلی و همزبانی»، اظهار کرد: همدلی رمز هماهنگ شدن برای به ثمر رسیدن کارهای بزرگ است و آزمایشگاه مرکز تحقیقات زیست فنآوری و گیاهان دارویی در ایلام می‌تواند به عنوان یک آزمایشگاه مرجع مورد توجه دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی چنین مراکزی می‌تواند به الگویی برای هماهنگی و همدلی نخبگان در عرصه‌های مختلف تبدیل شود و نتیجه‌ این هماهنگی‌ها تسریع بخشیدن به توسعه‌ استان باشد.

در این نسشت ضمن رونمایی از مجوز فعالیت مرکز، دکتر«ناصر عباسی» به عنوان مدیر مرکز تحقیقات زیست‌فناوری و گیاهان دارویی معرفی شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا