با استفاده از آیفون خود لاغر شوید!

به نقل از دیجیتال ترندز، برنامۀ موبایلی Sweetgreen که تنها برای آیفون طراحی شده است، میزان کالری دریافتی از هروعدۀ غذایی را ثبت می‌کند و از این طریق کاربران را در کنترل تناسب اندام یاری می‌رساند.

این برنامه با برنامۀ Apple Health که متعلق به خود آیفون است، سازگاری دارد ودر واقع مکمل آن به حساب می‌آید.

Sweetgreen از ابزارهای متنوعی برای محاسبۀ میزان مصرف غذا، میزان کالری موجود در غذا و تأثیر آن بر تناسب اندام کاربران برخوردار است.

این برنامه را همچنین می‌توان به برنامه‌های موبایلی سفارش غذا از رستوران‌ها، وصل کرد تا میزان کالری‌ غذای سفارش داده شده توسط فرد هم از این طریق محاسبه شود. کاربران در این موارد می‌توانند ارزش غذایی موادی را که قصد سفارش و خرید آن‌ها را دارند به راحتی ابتدا محاسبه کنند و با کمک این برنامه بدون این‌که از آن خارج شوند، اقلام پرکالری و نامناسب را که باعث چاقی می‌شوند از لیست سفارشات خود حذف کنند.

 

برنامه Sweetgreen، مجموعه‌ای از اطلاعات جامع و متنوع در مورد انواع غذاها و نوشیدنی‌های مورد مصرف افراد است که بر مبنای میزان تحرک و فعالیت‌های روزانۀ کاربران، غذاهای مناسب و دارای کالری کافی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. کاربران این برنامه می‌توانند تنها با وارد کردن نام هر چیزی که خورده‌اند، از میزان کالری دریافت شده توسط بدن خود آگاه شوند.

غزال غضنفری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا