فراخوان نخستین همایش ملی علوم ورزشی در ارومیه منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، رحیم حب نقی،  رئیس دانشگاه ارومیه در جلسه سیاست گذاری برای برگزاری مطلوب این همایش افزود: کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در وزرش، فیزولوژی و تغذیه ورزشی، مدیریت و برنامه ریزی ورزشی از محورهای این همایش به شمار می رود.

به گفته وی از دیگر محورهای این همایش می توان به رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی اشاره کرد.

وی زمان آغاز ارسال مقالات به این همایش را اول مرداد سال جاری اعلام کرد و افزود: متقاضیان برای ارسال آثار به وب سایت http://conf.isc.gov.ir/sshc96 مراجعه کنند.

وی افزود: این همایش با هدف گردهم آوردن شخصیت های علمی، هم اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه و توانمندسازی در مسیر توسعه در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

به گفته رئیس دانشگاه ارومیه برگزاری همایش های اینچنینی می تواند انگیزه تمام دستگاه ها را نسبت به ورزش بر انگیزد.

وی با بیان اینکه ورزش زمینه سلامتی و تندرستی جامعه را فراهم می کند، اظهار کرد: ایجاد همفکری و تعامل بین سازمان ها، نهادها برای توسعه ورزش در جامعه و آشنایی ورزشکاران و مربیان با یافته های جدید علوم ورزشی از جمله مزیت های مهم همایش علوم ورزشی است.

به گزارش ایرنا 16 هزار و 826 دانشجو در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه 87 رشته تحصیلی با گرایش های مختلف و بیش از 487 عضو هیات علمی دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا