سرمایه گذاری هنگفت آمریکا برای هوشمندسازی مدارس

سیناپرس: تام ویلر رئیس این آژانس مستقل دولت آمریکا اعلام کرده است کمیسیون ارتباطات فدرال باید هر ساله 1.5 میلیارد دلار بیشتر برای دسترسی آموزش و پرورش به اینترنت صرف و این هزینه را از بودجه 3.9 میلیارد دلاری سالانه تامین کند.

به گزارش نیویورک تایمز،با وجود اینکه این مبلغ زیاد است ولی مقامات بر این باورند که ارتقای مدارس و دسترسی آنها به آموزش‌های مدرن ضروری است و درحال حاضر بسیاری از مدارس دسترسی سریع به اطلاعات ندارند.

در حال حاضر بیش از 40 میلیون دانش‌آموز در آمریکا دسترسی به پهنای باند سریع ندارند و گاهی اوقات، شرایط موجود تقاضای گسترده دانش‌آموزان را برآورده نمی‌کند و مقامات آمریکایی برای افزایش سطح علمی مدارس براین قضیه تأکید دارند و با اینکه ممکن است اجرای این طرح مخالفانی را دربر داشته باشد ولی مسئولین از هیچ تلاشی برای تأمین این بودجه دریغ نخواهند کرد.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) یک آژانس مستقل دولت ایالات متحده است که در سال ۱۹۳۴ توسط کنگره ایالات متحده آمریکا تاسیس شده‌ است و اعضای عالی آن توسط رئیس‌جمهور منصوب می‌شوند. مهم‌ترین وظایف این کمیسیون در حوزه پهنای باند، فرکانس رادیویی، رسانه، امنیت اجتماعی و امنیت داخلی است.

این سازمان طی لایحه ارتباطات ۱۹۳۴ برای جایگزین کردن وظایف مقررات رادیویی کمیسیون ارتباطات رادیویی فدرال ایجاد شد و مقررات ارتباطات سیمی را از کمیسیون تجارت بین ایالتی تحویل گرفت. حوزه قدرت کمیسیون ارتباطات فدرال تمامی ۵۰ ایالت آمریکا، واشینگتن، دی. سی. و بخش‌های سیاسی دیگر ایالات متحده آمریکا (سایر متصرفات) است.

کمیسیون ارتباطات فدرال توسط ۵ عضو اداره می‌شود. این اعضا برای یک دوره ۵ ساله توسط رییس‌جمهور آمریکا انتخاب و توسط سنا تایید می‌شوند. یکی از این ۵ نفر نیز توسط رئیس‌جمهور به عنوان عضو ارشد و رئیس کمیسیون انتخاب می‌شود. بر اساس قوانین ارتباطات، فقط سه نفر از این ۵ نفر می‌توانند عضو یک حزب باشند و هیچ‌یک از اعضا نمی‌توانند در فعالیت‌های تجاری مرتبط با کمیسیون، دخالت مالی داشته باشند.

منبع

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا