ایران میزبان کنگره بین المللی نورویستوراتولوژی

به گزارش ایرنا، در این کنگره 40 سخنران و 25 شرکت کننده از آمریکا، انگلستان، سوئد، لهستان، رومانی، چین، هند، روسیه و پاکستان حضور دارند.

این کنگره در محورهای سلول درمانی در آسیب های عصبی، بازتوانی عصبی، پرستاری توانبخشی، دارو درمانی، روش های مداخله ای و هوشمند رساندن سلول در نورورادیولوژی، نورومدولیشن، نوروپروستزیس، نورواستیمولیشن (تحریک عصبی)، ارتزها و فناوری های توانبخشی عصبی هوشمند، مهندسی بافت و مهندسی زیستی در نوروریستوراتولوژی(ترمیم و بازگرداندن عملکرد عصبی)، نورودژنریشن و نوروایمونولوژی، نوروتروما و نورو واسکولار(آسیبهای عصبی عروقی)، جراحی ترمیم عصب و جراحی اعصاب ترمیمی، نورواسپاین و جراحی ستون فقرات، درد و اپیدمیولوژی برگزار می شود.

این کنگره دارای حداکثر 17 امتیاز بازآموزی و گواهی بین المللی بوده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.basirnr.com مراجعه کنند.

برگزاری کنگره بین المللی نوروریستوراتولوژی از سال 2008 آغاز و ایران موفق شد با رایزنی های محققان، میزبانی آن را برای سال 2015 در رقابت با کشورهای های مطرح دنیا با حداکثر آرا کسب کند.

هشتمین کنگره بین المللی نوروریستوراتولوژی به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده علوم اعصاب این دانشگاه در سالن همایش های بین المللی صدا وسیما به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا