بیانیه جهاد دانشگاهی در محکومیت حملات تروریستی امروز تهران

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ ﴿توبه آیه ی 73﴾

مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان، امروز در تهران جمعی از روزه داران ضیافت الهی از جمله جهادگر جانباز جهاددانشگاهی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی رییس پیشین سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که در ادامه ی خباثت های دشمنان اسلام با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده ی شوم در منطقه دارد.

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با محکومیت حملات امروز مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) شهادت جمعی از هموطنان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسألت می نماید.

بی شک اهتمام جدی مسوولان امنیتی و انتظامی که به فضل الهی تاکنون با صلابت توطئه های متعددی را خنثی نموده اند بر پیگیری و انهدام تروریست های نفوذ کرده به کشور مورد انتظار است.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا