اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن یک اتفاق مهم علمی

به گزارش ایسنا، نشست هم اندیشی اساتید رشته عمران دانشگاه‌های استان گیلان با حضور تعداد کثیری از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، اساتید و صاحب نظران رشته عمران و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر رشت، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی، ریاست و معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

در این نشست مهندس پورنصیری نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان گفت: در خصوص آموزش و پژوهش در سازمان‌ها متاسفانه به اندازه لازم توجه نشده است و اکنون سازمان نظام مهندسی افتخار پیدا کرده است در کنار سازمان مهم آموزشی کشور به عنوان اسپانسر این رویداد بزرگ حضور یابد که این کنفرانس ملی قطعا دستاوردهای علمی و آموزشی بسیاری در بر خواهد داشت.

در ادامه دکتر نساج، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی اظهار داشت: بنا بر اهدافی که جهاد دانشگاهی براساس اسناد بالا دستی بتن برای خود ترسیم کرده بود کنفرانسی با عنوان فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره از مسابقات ملی بتن را در برنامه خود در سال 94 قرار داده‌ایم که قرار است این اتفاق بزرگ را در اردیبهشت ماه شاهد باشیم.

وی درباره اهداف جهاد دانشگاهی از برگزاری اولین کنفرانس ملی بتن افزود: جمع آوری ایده‌های جدید کاربردی در بحث بتن هدف اصلی ماست و جدای از بحث کنفرانس کسانی که پیشنهاداتی دارند می‌توانند ارائه داده و ما از آنها حمایت‌های لازم را بعمل آوریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا