سرعت توسعه زیرساختهای ارتباطی کم نمی شود

 محمود واعظی در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت اهتمام بیشتر در انجام پروژه‌ها و ایجاد تعهد برای افزایش فرصت های اشتغال تاکید کرد و افزود: مساله اشتغال ، توسعه، خدمت رسانی به مردم ، بومی سازی ، پژوهش حایز اهمیت است.

وی گفت: نباید انتخابات کوچکترین تاثیری در رویه حرکت ما بگذارد و لازم است پروژه‌ها را پیگیری کنیم و تا مرداد پرونده بعضی از پروژه‌ها بسته شود .

واعظی با بیان اینکه مساله اشتغال  در حوزه ICT بسیار  حایز اهمیت است، ادامه داد: اگر امسال در زمینه اشتغال خوب کار کنیم، به دستور مقام معظم رهبری پاسخ عملی داده‌ایم  که این موضوع اعتقاد همگانی است.

وزیر ارتباطات یادآور شد: این فکر باید طوری در وزارت ارتباطات نهادینه شود که وقتی افراد جدیدی وارد شوند دنباله رو و ادامه دهنده آن باشند؛ پس مساله اشتغال ، توسعه، خدمت رسانی به مردم ، بومی سازی ، پژوهش حایز اهمیت است لذا باید این پروژه‌ها با جدیت پیگیری ‌شوند.

 وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در معاونت های وزارت ارتباطات برای آینده و تعیین تکلیف برای پروژه هایی که باید انجام شوند؛ افزود: آنچه برنامه ششم تکلیف کرده مورد قبول است و می‌خواهیم این برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

 واعظی با تاکید بر اینکه امروز دیگر کسی نیست که بر اهمیت فضای مجازی در افزایش آگاهی مردم واقف نباشد؛ افزود: لازم است سرعت توسعه زیرساختهای ارتباطی به هیچ وجه کم نشود و با همان جدیت و تلاش گذشته، در توسعه خدمات و ارائه سرویس‌های بهتر و با کیفیت تر به مردم تلاش شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا