حمایت 60 درصدی مرکز فن‌بازار از ایده‌های موفق در بازار دارایی‌های فکری

اکبر قنبرپور امروز در دومین فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی با اشاره به جزئیات برگزاری این رویداد، افزود: این رویداد هفتمین رویداد بازار دارایی‌های فکری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سه فستیوال در عرصه بازار دارایی‌های فکری برگزار شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن اولین فستیوال تجهیزات پزشکی را برگزار کردیم.

قنبرپور از ادامه برگزاری این رویداد تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم که تا پایان سال 4 فستیوال برگزار کنیم.

رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران با تاکید بر اینکه این فستیوال‌ها هر دو ماه یک بار برگزار می‌شد، یادآور شد: این فستیوال‌ها در حوزه اختراعات و سرمایه‌گذاری‌ها خواهد بود.

قنبرپور اضافه کرد: علاوه بر آن سه فستیوال دیگر در خارج تهران با همکاری شبکه فن‌بازار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر برگزاری فستیوال‌های بازار دارایی‌های فکری در استان‌های کرمانشاه، کرمان و مرکزی در دست برنامه‌ریزی است.

وی برگزاری این فستیوال‌ها را فرصت خوبی برای محققان به منظور یافتن سرمایه‌گذاران دانست و یادآور شد: ادامه نمایشگاه اینوتکس نیز فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران با تاکید بر دستاوردهای برگزاری رویدادهای بازار دارایی‌های فکری، خاطرنشان کرد: تاکنون 10 معامله بازار دارایی‌های فکری انجام شده است که تعدادی از آنها مراحل نهایی در فرابورس را طی می‌کنند.

قنبرپور یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از معامله یازدهم تا بیستم، به 60 درصد معامله در رویداد فستیوال تجهیزات پزشکی که سقف آن 100 میلیون تومان است، تسهیلات بدون سود به صاحبان ایده اعطا می‌شود.

وی تاکید کرد: اعطای این تسهیلات با در نظر گرفتن دوره تنفس خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا