حضور 60 محصول نوآورانه آماده سرمایه‌پذیری در «اینوتکس»

 مجید نجفیان، دبیر ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری ونوآوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه 50 استارتاپ ایرانی و 16 استارتاپ ایرانیان خارج از کشور حضور دارند.

وی از برگزاری نشست شبکه‌سازی نوآوری در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نشست از فردا در 6 پنل تخصصی برگزار می‌شود و در آن آخرین موضوعات در حوزه فناوری‌های پیشرفته از سوی محققان ایرانی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نجفیان با بیان اینکه در این نمایشگاه 45 طرح نوآورانه که آماده سرمایه‌پذیری هستند، عرضه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن 15 طرح آماده ورود به بازار در این نمایشگاه عرضه شده است که در مجموع 60 طرح آماده سرمایه‌گذاری در این دوره از نمایشگاه عرضه شده‌اند.

دبیر ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با تاکید بر اینکه برای اولین بار است که کل اکوسیستم نوآوری به صورت یکجا به نمایش گذاشته شده است  ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین 12 شتاب‌دهنده نوآوری حضور دارند و در کنار آنها شرکت‌های بالغ در حوزه فناوری محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی از حضور 20 شرکت از 9 کشور دنیا در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: در این دوره تعداد شرکت‌های خارجی کاهش یافته‌اند.

نجفیان به حضور 45 شرکت بالغ ایرانی در این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه علاوه بر نشست شبکه‌سازی، رویداد نوآوردگاه فناوری‌های همگرا برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این رویداد 8 تیم از میان جوانان در 4 روز ایده خود را تبدیل به طرح کسب و کار می‌کنند و استارتاپ‌ها برای توسعه این طرح‌ها وارد عمل خواهند شد.

دبیر این دوره از نمایشگاه ارائه خدمات لیزینگ به خریداران را از جمله خدمات ارائه شده در این دوره از نمایشگاه عنوان کرد و افزود: با همکاری فن‌بازار ملی جمهوری اسلامی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات لیزینگ محصولات دانش‌بنیان به خریداران ارائه می‌شود.

وی انتخاب برترین شرکت‌های ایرانی، خارجی و استارتاپ را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه نام برد و گفت: بر اساس رای مخاطبان برترین شرکت‌ها در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

نجفیان اختتامیه این نمایشگاه را روز جمعه ذکر کرد و یادآور شد: در این مراسم همچنین از سه محصول نوآورانه رونمایی می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا