راه حل های گیگابایت برای آپدیت بایوس

کمپانی گیگابایت همیشه علاوه بر بالا بردن کیفیت و عرضۀ نوآوری های متعدد در تولید مادربرد و کارت گرافیک، برای پشتیبانی از کاربران خود اهمیت ویژه ای قائل بوده است.

گیگابایت به ارائۀ خدمات پس از فروش با کیفیت بسنده نمی کند و همیشه با ایجاد انجمن های پشتیبانی آنلاین سعی دارد تا روند ارائه خدمات را به کاربران خود تسریع کند. ایجاد چنین پشتیبانی های آنلاین، علاوه بر ارائه خدمات سریعتر موجب خلق دیتابیسی کارآمد برای کاربران گیگابایت می گردد و باعث می شود تا کاربران در انتخاب خود دقت بیشتری را بکار گیرند.علاوه بر پشتیبانی های آنلاین، این کمپانی به ارائه راه حلهای منحصربفرد جهت حل مشکل کاربران اقدام کرده است. با ما همراه باشید تا امروز به بررسی راه حل های ارائه شده توسط گیگابایت برای آپدیت مادربردهای این کمپانی بپردازیم.

برای آپدیت بایوس مادربرد گیگابایت شما می توانید به 3 روش عمل کنید:

  1. آپدیت از طریق نرم افزار بایوس Q-Flash
  2. آپدیت از طریق نرم افزار تحت ویندوز @bios
  3. آپدیت از طریق Q-Flash

گیگابایت با ارائه نرم افزار Q-flash که از طریق بایوس در دسترس است، به کاربران امکان آپدیت بایوس را می دهد. اما در روش دوم که آپدیت به وسیلۀ نرم افزار تحت ویندوز @bios می باشد، گیگابایت کمی متفاوت تر عمل کرده  است زیرا کاربران علاوه بر قابلیت آپدیت بصورت آنلاین و آفلاین توانایی بارگزاری تصاویر دلخواه را برای صفحۀ بوت اولیه مادربرد خود را دارند.

در آخرین روش که گیگابایت آن را ارائه کرده است (بسته به مدل) کاربران می توانند بدون استفاده از پردازنده و رم به آپدیت بایوس مادربرد خود بپردازند در این روش کاربران با اتصال فلش مموی حاوی فایل بایوس به پورت سفید رنگ مادربرد در پانل پشتی، و روشن نمودن مادربرد می توانند بطور خود کار بایوس مادربرد خود را آپدیت کنند. در ادامه از شما همراهان گرامی دعوت می کنیم تا به ویدئوی (دارای توضیحات زیرنویس فارسی) ارائه شده از سوی کمپانی گیگابایت در این خصوص نگاهی بیندازید تا بصورت بصری تمامی روش ها و امکانات این سه روش را ببینید.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا