پیام تبریک معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به مردم ایران

به گزارش سیناپرس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، خطاب به مردم ایران و به مناسبت حضور حماسی و حداکثری ایشان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پیام تبریک صادر کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«دوباره لبخند، دوباره پیوند، دوباره پیمان، دوباره ایران

حماسه "29 اردیبهشت"، رویدادی است که عظمت مردم ایران در آن متبلور شده است. این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و همه ایرانیان هوشیار تبریک می‌گویم.

آنچه دغدغه همه ماست، تحقق اقتصاد مقاومتی با رونق تولید و اشتغال است که البته پیشران واقعی آن «اقتصاد دانش‌بنیان» خواهد بود. حضور حماسی و حداکثری مردم شریف ایران در این انتخابات، دل همه را روشن و امید و باور ما  برای ایجاد زیست‌بوم فناوری را صدچندان کرده است.

بی‌شک دولت دوازدهم، به پشتوانگی این حضور، امید و انگیزه فراوان خواهد داشت برای به بار نشاندن توانمندی‌ها جوانان برومند و متخصصان دلسوز کشور. دولت جدید، با ادامه مشی اعتدال، دولت صددرصدی خواهد بود و برای داشتن فردای روشن، میدان عمل را برای حضور همه اقشار و افکار، فراخ و گسترده خواهد کرد.

آرزومندم که با تداوم همدلی و همکاری پس از انتخابات، بتوانیم قله‌هایی را که سزاوار سربلندی ماست، فتح کنیم. ان‌شاءالله.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا