دوره آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار برگزار شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا ، در این دوره نمایندگان صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی، خطوط هوایی، بانک و گردشگری و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم‌وصنعت ایران و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی شرکت کردند.

مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار یک روش سازمان‌یافته و نظام‌مند به‌منظور تعریف، طراحی، بازطراحی، ایجاد، مستندسازی، اندازه‌گیری، پایش و کنترل تمام فرآیندهای کسب‌وکار مکانیزه و غیرمکانیزه، به‌منظور ایجاد ارزش بیشتر برای ذینفعان و افزایش چابکی سازمان در دستیابی به اهداف است. مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، سازمان را قادر می‌کند تا فرآیندها را با اهداف و استراتژی‌های کسب‌وکار همسو کرده که این امر زمینه افزایش بهره‌وری از طریق بهبود فعالیت‌ها، فرآیندها و درنهایت واحدهای سازمانی را در ارتباطات درون و برون‌سازمانی فراهم می‌آورد.

مهمترین سرفصل‌های این دوره شامل «آشنایی با BPM»، «شناسایی فرآیند»، «کشف فرآیند»، «مدلسازی فرآیند»، «تحلیل فرآیند»، «بازطراحی فرآیند»، «ارزیابی عملکرد فرآیند»، «BPMS» و «مدیریت تغییر» بوده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا