اختتامیه ششمین جشنواره ملی مخترعان دانشگاه آزاد برگزار شد

 در این جشنواره ۱۳۲ طرح ارائه شده بود که از این تعداد ۹ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شدند.داوود ثمری مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد در این مراسم گفت: طرح‌های برگزیده این جشنواره پس از ارزیابی داوران بنیاد ملی نخبگان از سوی این بنیاد پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد نیز از طرح‌های برگزیده این جشنواره حمایت می‌کند و طرح‌های برگزیده می‌توانند به عضویت این باشگاه درآیند.

مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: طرح‌های برگزیده این جشنواره در مراکز رشد و پارک علم و فناوری این دانشگاه استقرار خواهند یافت.

ثمری اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی، حمایت و ساماندهی ایده‌های دانشجویان است.

یدالله اردوخانی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تهران نیز در این مراسم گفت: به این جشنواره بیش از ۲۳۰ طرح ارسال شد که از این تعداد ۱۳۲ طرح برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: در این جشنواره در مجموع ۹ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده پذیرفته شدند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان تهران خاطرنشان کرد: بیشترین طرح‌های ارسال شده به این جشنواره از استان‌های تهران، مازندران، البرز و سمنان بود.

مرتضی موسی‌خانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: هدف معاونت پژوهشی این دانشگاه، شناسایی ایده‌ها و در مسیر صحیح قرار گرفتن ایده‌های دانشجویان است.

وی ادامه داد: سعی داریم با راهنمایی‌های صحیح، مسیر تبدیل ایده‌ها به محصول را برای دانشجویان فراهم کنیم.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: ارتقای بودجه پژوهشی این دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

موسی‌خانی تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز ما بتوانیم در امنیت و سلامت کامل، فعالیت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های علمی و آموزشی انجام دهیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا