ارائه جدید‌ترین دستاوردهای علمی در کنگره نورولوژی ایران

حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران اظهار کرد: 27 مهمان از آمریکا، اروپا و آسیا در این کنگره شرکت می کنند و به تبادل اطلاعات با اساتید و صاحبنظران داخلی می‌پردازند.
دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران ادامه داد: هفت کارگاه نیز در این کنگره برگزار می شود و هزینه ثبت نام برای گروه‌های هدف متفاوت است. 
قاسمی در مورد جزئیات کارگاه‌ها گفت: 13 اردیبهشت ماه کارگاه بوتولینوم توکسین توسط آلبرتو البانزه از ایتالیا، کارگاه Nerve conduction study توسط امیر صبوری از آمریکا و کارگاه سردرد و بلوک عصب توسط حسین انصاری از آمریکا برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران خاطرنشان کرد: 14 اردیبهشت ماه نیز کارگاه دیگری با عنوان بوتولینوم توکسین توسط درسلر المان و کارگاه نوروسونولوژی توسط دکتر بابک زمانی اجرا و 15 اردیبهشت ماه، سونوگرافی در بیماری های نوروماسکولار توسط حمید عبادی و فرزاد فاتحی و کارگاه EEG توسط مجید غفارپور و سید سهراب هاشمی فشارکی و آیدین شریعت زاده برگزار خواهد شد.
در بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران، اساتید و صاحبنظران داخلی و خارجی در هتل المپیک تهران گردهم می آیند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا