ساخت دو ماهواره مخابراتی برای اپراتور کره‌ای

این دو ماهواره دسترسی به اینترنت، خدمات چندرسانه‌ای و پخش برنامه و خدمات ارتباطی ثابت را ارائه خواهند کرد.

اولین ماهواره موسوم به کره‌ست-7 دارای فرستنده‌هایی در باند kuو ka خواهد بود و در موقعیت 116 درجه شرقی قرار خواهد گرفت. این ماهواره کره، فیلیپین، اندونزی و هند را پوشش خواهد داد. دومین ماهواره موسوم به کره‌ست-5A در موقعیت 113 درجه شرقی قرار خواهد گرفت و کره، ژاپن، هند،چین و شرق میانه را پوشش خواهد داد. هر یک از ماهواره‌ها وزنی در حدود 3.500 کیلوگرم در هنگام پرتاب خواهد داشت و توان باری در حدود 7 کیلو وات را ارائه خواهد داد.

به گفته جین لویس گاله (Jean-Loïc Galle) مدیر اجرایی شرکت تالس آلنیا اسپیس:« شرکت KT Sat ، به مدت طولانی مشتری ما بوده است و ما به تازگی ماهواره‌های کره‌ست-5و کره‌ست-6 را ساخته‌ایم و به موجب این قرارداد ما از توسعه یرنامه‌های فضایی با مقیاس بزرگ در کره جنوبی و آسیا حمایت می‌کنیم.»

تالس آلنیا به عنوان پیمانکار اصلی این پروژه، طراحی، ساخت، تست و تحویل دو ماهواره را عهده‌دار خواهد بود. این شرکت همچنین مسئول سلسله مراتب پرتاب و تست آنها در مدار است.  تالس آلنیا اسپیس یک شرکت هوافضای فرانسوی-ایتالیایی است که این شرکت پس از این که گروه تالس مشارکت آلکاتل در سرمایه‌گذاری مشترک میان آلکاتل و فین‌مکانیکا، آلکاتل آلنیا اسپیس و تلسپادزیو را خریداری کرد تشکیل شد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا