حمایت بیش از 10 میلیارد ریالی از طرح‌های جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی

مهندس حسام خانکشی زاده ضمن اعلام این مطلب، با اشاره به اینکه بیشتر جامعه هدف صحا را بخش صنعت الکترونیک کشور شامل می شود، گفت: اخیرا تلاش شده که با حضور جدی در رویدادهایی مانند جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، شرکت های مستعد فعال صنایع الکترونیک شناسایی و با کمک های موثر و به موقع به همراه ارائه خدمات کارشناسی؛ در مسیر رشد و توسعه این گونه شرکت ها، صحا نقش به سزایی داشته باشد.وی با اشاره به حضور کارشناسان صحا در سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی

جهت ارزیابی طرح ها برای ارائه تسهیلات مالی تصریح کرد: در مرحله اول کلیه شرکت های کاندیدا برای مرحله نهایی بخش فن آفرینان شامل تاثیرات اجتماعی، نوپا و رشد یافته مورد بررسی اولیه قرار گرفت.

به گفته مهندس خانکشی زاده پیرو حمایت مدیریت ارشد صندوق و تلاشهای بی وقفه کلیه همکاران مستقر صحا در جشنواره ملی شیخ بهایی تا کنون بالغ بر 10 میلیارد ریال تسهیلات وام مصوب شده که این موضوع فارغ از خدمات کارشناسی و مذاکرات انجام شده همکاران کارشناس صحا در راستای رسالت حمایتی خود با مراجعین و شرکت کنندگان در این جشنواره می باشد.

وی ادامه داد: شرکت های ارزیابی شده توسط صندوق که مورد تایید قرار گرفته اند می توانند جهت شروع فرآیند عقد قرارداد ارائه تسهیلات به همراه مدارک و مستندات لازم به صحا مراجعه نمایند.

مهندس خانکشی زاده در پایان یادآور شد: مذاکرات و بررسی های همکاران ما با توجه به حجم زیاد مراجعات به غرفه صحا تا اخرین ساعت جشنواره انجام گرفت که گزارش این موضوع متعاقبا ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی صحا، سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا