طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار می شود

 محمدحسین عسکری سرپرست مرکز توسعه کسب و کار فناوری پارک فناوری پردیس با اشاره به ویژگی‌های دومین رویداد طرح ترنج گفت: اولین رویداد از طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان در دی‌ماه سال گذشته با حضور ۱۰۰ نوآور و مخترع معرفی شده از مراکز استانی بنیاد ملی نخبگان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: دومین رویداد این طرح با محوریت توسعه مهارت‌های مبنایی در حوزه‌های مورد نیاز مخاطبان بر اساس نسخه توانمندسازی تدوین شده برای هر طرح و همچنین انتقال تجربه و مهارت آموزی به مخاطبین رویداد اول برنامه‌ریزی شده است.

عسکری با اشاره به محوریت آموزش، مهارت و مشاوره در رویداد دوم، افزود: رویداد دوم طرح ترنج در سه بخش آموزش، کلینیک و پنل‌های مشاوره‌ برنامه‌ریزی شده  که در بخش آموزش ارائه سرفصل‌هایی از قبیل حقوق مالکیت فکری، مستندسازی فناوری، مبانی عقد قراردادها و تدوین مدل کسب و کار در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کلینک و پنل‌های مشاوره‌ نیز مشاوران مرتبط در حوزه‌های ثبت شرکت، اخذ مجوز، فرایند دانش‌بنیان شدن، تدوین کسب و کار و نمونه‌سازی به ارائه مشاوره، انتقال تجربیات و معرفی فرآیندهای مرتبط با این موضوعات به شرکت‌کنندگان در رویداد خواهند پرداخت.

هر دوره طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان (ترنج) شامل ۴ رویداد است که با حضور ۱۰۰ نفر از مخترعان و نوآوران معرفی شده از سوی بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

دومین رویداد از اولین دوره طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان(ترنج) که طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، به ارتقا توانایی‌ها در زمینه تجاری‌سازی محصول و توسعه مهارت‌های کسب و کار نخبگان و نوآوران کمک می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا