انتشار سمینارهای تخصصی تحت وب مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار

دکتر مهرداد آقا محمدعلی کرمانی، مدیرعامل نماینده انحصاری انجمن مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار  (ABPMP) در ایران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در خصوص برپایی دوره‌های وبینار تخصصی (سمینارهای تخصصی تحت وب) اظهار کرد: انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار به صورت ماهانه برای شعب خود در سراسر دنیا در خصوص «مفاهیم و موضوعات مختلف در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار» وبینار برگزار می‌کند که ما به عنوان شعبه ایران این وبینارها را بازنشر می‌کنیم.

مدیرعامل نماینده انحصاری انجمن مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران افزود: این وبینارها برای دانشجویان و محققان رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت کسب‌وکار و مدیریت صنعتی و برای افراد شاغل در حوزه مدیریت فرآیند و در حوزه‌های معماری سازمانی کاربرد دارد.

وی ادامه داد: درواقع هرماه افراد مطرحی در دنیا در یک موضوع مشخص در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار به ارائه وبینار می‌پردازند که اولین‌ وبینار منتشر شده در ایران تحت عنوان "مدیریت تغییر و مدیریت فرآیندهای کسب و کار" بود.

مدیر شرکت‌ مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به نشر دوره بعدی این وبینار در اردیبهشت ماه گفت: عنوان وبینار ماه آپریل که اواخر ماه اردیبهشت منتشر می‌شود "مدیریت تغییر در سازمان‌ها" است.

وی تاکید کرد: وبینارهای تخصصی می‌توانند منجر به افزایش دانش برای دانشجویان و افزایش مهارت برای شاغلین شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا