دانشگاه علم و فرهنگ به دانشگاه نسل سوم متکی به کارآفرینی تبدیل می شود

سینا پرس:دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در مراسم آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام این مطلب افزود:خلاء اساسی جامعه، نیروهای دانش دیده بیکار در کشور است و هدف ما این است که فارغ التحصیل بیکار نداشته باشیم. 

وی ادامه داد:دانشگاه علم و فرهنگ مانند همه دانشگاه های دیگر در این مسیر پیشگام و پیشرو بوده و عزم جدی دارد که در آینده ای نه چندان دور، همه بتوانند شاهد چنین دانشگاهی با این ویژگی ها باشند.

ایمانی خوشخو یکی از راه های ایجاد کار برای فارغ التحصیلان را حضور در عرصه پژوهش های راهبردی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هدف جهاد دانشگاهی از ورود به عرصه آموزش عالی کشور فقط رفع نیازها است و قصد موازی کاری ندارد، خاطرنشان کرد:دانشگاه علم و فرهنگ هدف خود را برطرف کردن نیاز کشور می داند.

وی خاطرنشان کرد:آموزش یکی از کارهایی است که برای دانشجویان ما در این دانشگاه انجام می شود و بطور قطع می توان گفت، بیش از 60درصد دانشجویان فارغ التحصیل ما فاصله شان با اشتغال بسیار نزدیک است .

دکتر محمد جواد کارگر دبیرعلمی کنفرانس بین المللی وب پژوهی نیز گفت:هم اکنون کنفرانس های مختلفی در بخش آی تی و رایانه توسط نهادهای مختلف در حال برگزاری است، اما تاکنون کنفرانسی با عنوان وب در کشور برگزار نشده است. 

وی ادامه داد:حتی سابقه زیادی در پایگاه های جست و جوی دنیا در رابطه با مساله وب وجود ندارد،بنابراین نیاز به برگزاری چنین کنفرانسی به شدت احساس می شد. 

وی افزود: وب به عنوان یکی از مهمترین موضوع های بین رشته ای در دنیا محسوب می شود که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد. ما سعی کرده ایم در این کنفرانس تمام این ابعاد را از روان شناسی تا جامعه شناسی، اخلاق، اقتصاد اینترنتی و…در نظر بگیریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا