آغاز به کار نمایشگاه الکترونیک در هنگ کنگ

این دو نمایشگاه عبارتند از : نمایشگاه بهاره الکترونیک هنگ کنگ Hong Kong Electronics Fair (Spring Edition) و نمایشگاه بین المللی آی سی تی International ICT Expo .

شایان ذکر است که این دو نمایشگاه به همت انجمن توسعه بازرگانی هنگ کنگ برپا شده است و در آن بیش از3 هزار و 300 نمایشگاه از  بیست و چهار  کشور مختلف شرکت کرده اند . گفتنی است در این نمایشگاه ، غول های بزرگ تکنولوژی و صنعت جهان از جمله گوگل ، مایکروسافت ، یاهو ، پولاروئید Polaroid ، اینتل و فورد ، جدیدترین محصولات خود را ارائه کرده اند .

به گفته مقامات رسمی کشور هنگ کنگ ،  در دوازدهمین نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ ، آخرین دستاوردها و محصولات الکترونیکی روز دنیا نیز معرفی و رونمائی شده اند . برای نمونه در این نمایشگاه بخش ویژه ای به عنوان نمایشگاه تکنولوژی های پوشیدنی برپا شده است که مشتمل بر 40 نمایشگاه مختلف از محصولات پیشرفته این حوزه از جمله ساعت های هوشمند ، لباس های تمرینی ، وسایل سرگرمی و فناوری های حوزه بهداشت و سلامتی  ارائه شده اند .

بخش دیگری از این نمایشگاه به محصولات کنترل از راه دور و تکنولوژی های هوشمند بدون سرنشین مانند دوربین های پروازی و هواپیماهای بدون سرنشین اختصاص یافته است . در این نمایشگاه همچنین جدید ترین خودروهای الکتریکی که به امکانات ویژه ای همچون سیستم ناوبری هوشمند ، سنسورهای حرکتی و جی پی اس مجهز هستند نیز به بازدیدکنندگان معرفی می شود .

در خاتمه باید خاطر نشان کرد که در این نمایشگاه همچنین ده ها سمینار تخصصی ف کنفرانس علمی و نشست های ویزه جهت تبادل ارا و انتقال اطلاعات به پژوهشگران و بازدیدکنندگان برگذار می شود .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا