رونمائی از تازه های فناوری های دیجیتال در آلمان

نمایشگاه فناوری های دیجیتال با عنوان The Bosch ConnectedWorld 2017 از روز 15 مارچ برابر با بیست و پنجم اسفند ماه در شهر برلین پایتخت کشور المان آغاز به کار کرده و در آن از جدیدترین دستاوردها و اختراعات دنیای فناوری و دیجیتال رو نمائی شده است. در این نمایشگاه بیش از 30 هزار شرکت اجرائی و کمپانی های فعال در این زمینه حاضر شده و کارشناسان به بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات خود در حوزه های مختلف صنعت، فناوری و دنیای دیجیتال پرداختند.

در این نمایشگاه بیش از 30 هزار شرکت اجرائی و کمپانی های فعال در این زمینه حاضر شده و کارشناسان به بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات خود در حوزه های مختلف صنعت، فناوری و دنیای دیجیتال پرداختند.

 یکی از مهمترین موضوعاتی که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است، مبحث اینترنت اشیا یا IoT است و در این نمایشگاه همچنین مباحثی کلان از جمله چگونگی روند و پیاده سازی دنیای واقعی و فراز و نشیب زنجیره ارزش در صنعت مورد بررسی قرار گرفت. در حاشیه این نمایشگاه بیش از 80 شرکت مختلف اقدام به ارائه دستاوردهای جدید خود در زمینه پیشرفت های صنعتی و اینترنت اشیا کردند. از جمله مهمترین شرکت های حاضر در این نمایشگاه می توان به شرکت ارتباطات آلمان Deutsche Telekom اشاره کرد که از روبات های جدید ساخته شده ای رو نمائی کرده است که امکان هدایت و کنترل آن ها از طریق دوربین های واقعیت مجازی امکان پذیر است. در همین رابطه تیموتیوس هوئتگس از مدیران ارشد شرکت ارتباطات آلمان در مراسم روز نخست این نمایشگاه، سخنرانی کرده و درباره فناوری فوق الذکر توضیحاتی ارائه داد. در این گزارش تصویری به تماشای گوشه هایی از نمایشگاه فناوری های دیجیتال در آلمان می پردازیم.

 

منبع: news.xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا