در به‌روزرسانی ماه آینده اکسپریا Z5 مشکل کاهش صدا در مکالمات رفع خواهد شد

به گزارش آی تی رسان، در زیر بیانیه رسمی سونی را مشاهده می‌نمایید:

امروز اطلاعاتی را دریافت کردم که براساس آن مشکل یاد شده با دریافت به‌روزرسانی در اواسط ماه آوریل رفع می‌گردد. تا زمان ارایه این به‌روزرسانی به کاربران توصیه می‌شود که دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانند. لطفا قبل از انجام این کار از اطلاعات خود فایل پشتیبان تهیه نمایید. از مشکلات ایجاد شده برای شما کاربران عذرخواهی میکنم.

کاربران از زمان دریافت به‌روزرسانی اندروید نوقا این مشکل را گزارش کرده‌اند. علاوه‌بر این، مشکلی مشابه برای صدای هدفون و عدم تعادل در صدای اسپیکر بالایی و پایینی دستگاه نیز گزارش شده است.

در زیر نگاهی به بخش دیگری از بیانیه سونی می‌اندازیم:

کالیبراسیون بلندگوها در اولین استفاده از آن‌ها انجام می‌شود و بعد از آن نیاز است که از بلندگوها به مدت 30 دقیقه استفاده نشود. کالیبراسیون بعد از بیش از 10 ساعت کامل خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا