انتقاد کاربران همراه اول از USIM

به گزارش سینا پرس به نقل از آی تابناک، اخیرا همراه اول با پیامک‌هایی در قالب‌های تشویقی، مشترکین دارای مشکل را برای تعویض رایگان سیم کارت خود به usim آگاه می‌سازد.

هم اکنون برخی از مشترکان همراه اول از نادرست بودن پین کدهای روی پوکه سیم کارت خود خبر داده اند و می‌گویند که بعد از وارد کردن پین کد به صورت اشتباه بعد از چند بار قفل شده و غیر قابل استفاده می‌شود

به همین دلیل عده‌ای از مشترکان همراه اول از این رویداد ناراضی بوده و آن را مشکل اپراتور تلقی می‌کنند؛ ولی اپراتور این مشکل را در عملکرد کاربر و یا پشتیبانی نکردن تلفن همراه از نسل جدید می‌داند.

کارشناسان فنی همراه اول بر این عقیده هستند که کاربر قبل از تهیه سیم کارت باید مشخصات گوشی خود را بررسی کنند تا مطمئن شوند که از نسل جدید پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ چون در صورت عدم پشتیبانی، کاربران نمی‌توانند از خدمات سیم کارت استفاده کنند و در ارتباط خود دچار مشکل می‌شوند.

همچنین بنا بر توضیحات شرکت ارتباطات سیار ایران در برخی از موارد که کاربران معتقد بودن سیم کارتشان سوخته است، به دلیل وارد کردن کد اشتباه فقط در حالت قفل بوده است.

اپراتور همراه اول لیستی از مشترکینی که سیم کارت‌های آنها دارای مشکل بوده و دارای گوشی تلفن با ساپورت نسل جدید بوده‌اند تهیه کرده است که این افراد با مراجعه به امور مشترکین می‌توانند به صورت رایگان سیم کارت خود را تعویض کنند؛ اما مشترکینی که به تازگی اقدام به خرید گوشی تلفن با پشتیبانی نسل جدید کرده اند واسم آنها در لیست نیست، مشمول این طرح نیستند.

این مشترکین باید هزینه‌ای که برای سیم کارت های دائمی هفت هزار تومان و برای سیم کارت های اعتباری پنج هزار تومان است را پرداخت کنند؛ البته همراه اول طرحی را از بهمن ماه امسال تا پایان سال جاری در نظر گرفته است که تمامی مشترکین می‌توانند سیم کارت های خود را به نسل جدید ارتقا بدهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا