فردا 4.5کنسول ps4 به روز رسانی میشود

به گزارش کلیک، چندی پیش کمپانی محبوب سونی بروز رسانی شماره ۴٫۵ کنسول پلی استیشن ۴ را به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. پس از بررسی های لازم و رفع مشکلات نسخه آزمایشی، سرانجام نسخه نهایی در روز ۹ مارس سال میلادی جاری مصادف با پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ برای تمامی کنسول های PS4 (مدل استاندارد، اسلیم و پرو) عرضه خواهد شد. این خبر ساعاتی پیش توسط سونی به صورت رسمی تایید گردید.

بدون شک بروز رسانی شماره ۴٫۵ کنسول PS4 را می توان جز بروز رسانی های بزرگ این کنسول در نظر گرفت چرا که ویژگی های بسیار زیادی به کنسول شما اضافه خواهد شد. اولین ویژگی جدیدی که در پی این بروز رسانی به کنسول اضافه می شود، حالت Boost Mode نام دارد که فقط برای کنسول پلی استیشن ۴ پرو در نظر گرفته شده است. این قابلیت از بخش تنظیمات قابل فعال سازی است و در صورت فعال نمودن آن، تمامی عناوین ویدیویی که برای کنسول پلی استیشن ۴ پرو بهینه نشده اند و هیچ بروز رسانی خاصی از آن ها جهت اجرای بهتر در این کنسول عرضه نشده است و همچنان دارای فریم ریت پایینی هستند، به صورت خودکار و اتوماتیک بهینه خواهند شد و کیفیت بازی ها به مراتب بهتر از گذشته می شود. البته سونی هیچ تضمینی برای بهبود کیفیت تمامی بازی ها نکرده است.

کمپانی سونی در بیانیه ای در خصوص حالت Boost Mode اعلام کرد:

این قابلیت فریم ریت عناوین ویدیویی را به صورت آشکار افزایش خواهد داد. همچنین باعث پایداری فریم ریت در طول بازی می شود. به علاوه، با توجه به نوع بازی، میزان لودینگ نیز بسته به میزان استفاده از پردازنده مرکزی کاهش چشم گیری خواهد داشت. از بخش تنظیمات > سیستم، شما می توانید این قابلیت ویژه را فعال و یا غیرفعال نمایید.

سونی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد:

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که تمامی عناوین ویدیویی از این قاعده پیروی کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا