آغاز تغییر در تشکیلات پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی

به گزارش مهر، طی جلسه­ای که با حضور رئیس و معاونین پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و محققین، اعضای هیات علمی، کارشناسان و کارکنان بخش تحقیقات کشت بافت و انتقال ژن پژوهشکده در روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱/۲۳، بخش انتقال ژن از بخش کشت بافت و سلول و بخش ایمنی زیستی از بخش تحقیقات بیوتکنولوژی میکروبی تفکیک و تحت عنوان بخش جدید مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی آغاز به کار کرد.

این تغییرات بنا به تصویب پانزدهمین جلسه هیات امنای این پژوهشکده در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۶ صورت گرفته و دکتر مطهره محسن پور از همکاران جدید این پژوهشکده عهده دار مسئولیت جانشین ریاست این بخش تحقیقاتی شده است.

از دیگر تغییرات تشکیلاتی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران می­ توان به تفکیک اداره روابط عمومی از اداره امور بین الملل و ایجاد دو اداره همکاریهای علمی و بین المللی و اداره روابط عمومی و ترویج یافته ­ها اشاره کرد.

شایان ذکر است در راستای نیل به اهداف چابک سازی سازمانی دو بخش تحقیقات بیوانفورماتیک و هسته­ای کشاورزی که در سالهای گذشته بصورت نمادین به چارت پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران اضافه شده بودحذف و همراه با بخش تحقیقات ژنومیکس در قالب یک بخش تحقیقاتی جدید با عنوان" بخش تحقیقات زیست شناسی سامانه ها" ادامه فعالیت خواهند داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا