آغاز تغییر در تشکیلات پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی

به گزارش مهر، طی جلسه­ای که با حضور رئیس و معاونین پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و محققین، اعضای هیات علمی، کارشناسان و کارکنان بخش تحقیقات کشت بافت و انتقال ژن پژوهشکده در روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱/۲۳، بخش انتقال ژن از بخش کشت بافت و سلول و بخش ایمنی زیستی از بخش تحقیقات بیوتکنولوژی میکروبی تفکیک و تحت عنوان بخش جدید مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی آغاز به کار کرد.

این تغییرات بنا به تصویب پانزدهمین جلسه هیات امنای این پژوهشکده در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۶ صورت گرفته و دکتر مطهره محسن پور از همکاران جدید این پژوهشکده عهده دار مسئولیت جانشین ریاست این بخش تحقیقاتی شده است.

از دیگر تغییرات تشکیلاتی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران می­ توان به تفکیک اداره روابط عمومی از اداره امور بین الملل و ایجاد دو اداره همکاریهای علمی و بین المللی و اداره روابط عمومی و ترویج یافته ­ها اشاره کرد.

شایان ذکر است در راستای نیل به اهداف چابک سازی سازمانی دو بخش تحقیقات بیوانفورماتیک و هسته­ای کشاورزی که در سالهای گذشته بصورت نمادین به چارت پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران اضافه شده بودحذف و همراه با بخش تحقیقات ژنومیکس در قالب یک بخش تحقیقاتی جدید با عنوان" بخش تحقیقات زیست شناسی سامانه ها" ادامه فعالیت خواهند داد.