گشت وگذار در جنگل های زیر آب

بر خلاف تصور عموم مردم، تنوع گیاهی در اکو سیستم دریاها به مراتب غنی تر از گیاهانی است که در خشکی زندگی می کنند. این تنوع گیاهی سبب ایجاد شدن بستر مناسبی برای رشد انواع موجودات زنده شده و به همین دلیل شاهد حضور انواع مختلف جانوران آبزی از گونه های مختلف در ابعاد متفاوتی از موجودات میکروسکوپی گرفته تا جانوران غول آسا در محیط زیست دریاها و اقیانوس هایی هستیم که هنوز بسیاری از بخش های آن برای انسان ناشناخته و مرموز باقی مانده است.

در زیر امواج و آب های دریاها و اقیانوس ها، جنگل هایی از گیاهان و جلبک های دریایی وجود دارند که تعداد بسیار اندکی از مردم شانس تماشای آنها را به دست می آورند. ایان والاس، یک عکاس حرفه ای است که حوزه عکاسی وی با سایر عکاسان تا حد زیادی متفاوت است.

در زیر امواج و آب های دریاها و اقیانوس ها، جنگل هایی از گیاهان و جلبک های دریایی وجود دارند که تعداد بسیار اندکی از مردم شانس تماشای آنها را به دست می آورند. ایان والاس، یک عکاس حرفه ای است که حوزه عکاسی وی با سایر عکاسان تا حد زیادی متفاوت است. وی با عکس هایی که از جنگل ها و گیاهان دریائی تهیه کرده، به کشف این جهان زیبا و شگفت انگیز و نمایش آنها پرداخته است. در این گزارش تصویری شاهد بخش هایی از این دنیای ناشناخته هستید.

 

ترجمه: فاطمه کردی

منبع: abc.net

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا