کشف یک ماده جدید برای مهار سرطان پروستات

به گفته انجمن سرطان آمریکا (ACS)، سرطان پروستات دومین سرطان شایع در مردان آمریکایی و علت اصلی مرگ ناشی از سرطان در میان این گروه است. حدود 1 در نفر در سن متوسط ​​66 گرفتار این بیماری هستند.

اکسیژن و نیتروژن گونه واکنشیبرای درمان این سرطان هستند و در سال های پیشرفت  دمای پایین پلاسما فشار اتمسفر کاربردهای زیست پزشکی قابل توجهی در درمان بیماری ها داشته است.

پلاسما در دمای از میدان الکتریکی بالا در سراسر گاز از طریق یک الکترود اعمال می شود، و در محیط واکنش منحصر به فرد  شامل غلظت بالایی از اکسیژن و نیتروژن گونه واکنشی می باشد.

پلاسما ها پس از آن برای انتقال اکسیژن و نیتروژن گونه واکنشی به یک هدف، منجر به آسیب اکسیداتیو و مرگ سلولی که از نوع ناشی از اشکال دیگر از درمان متفاوت استفاده می شود.
درمان پلاسما در دمای پایین می تواند مقرون به صرفه تر از درمان محققان باد و تومورهای سرطانی و سرطان پروستات را به شیوه نوین درمان کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،کنسرسیوم بین المللی دانشمندان نشان می دهد ریشه ژنتیکی سرطان پروستات در مردان فردی است. کشف آنها نشان می دهد که تومور و پلاسما اشتراک گسل ژن مشترک است که می تواند اهداف جدیدی را برای درمان ارائه دهد.