گوشی خم شونده سامسونگ

بر اساس گزارش این نشریه کره‌ای که بر اساس منابعی در داخل این شرکت کره‌ای تهیه شده است، این موبایل قابل انعطاف که چند سالی است شایعاتی مبنی تولید ان از سوی سامسونگ شنیده می‌شود، در سه ماهه سوم سال 2017 به بازار می‌آید.

در این گزارش آمده است که مانع تکنولوژیکی برای عرضه این موبایل هم شونده وجود ندارد و تنها ملاحظات بازار و سود ممکن است باعث تغییر این تصمیم و عدم عرضه آن شود. با این حال این نکته هم عجیب است که سامسونگ در طی 9 ماه آینده تصمیم به تغییر استراتژی در مورد عرضه یک موبایل بگیرد که می‌تواند ورق را برای این کمپانی برگرداند. این نکته مخصوصا در شرایطی اهمیت دارد، که سامسونگ اخیرا به شکست‌های زیادی در باراز روبرو شده و باید احتیاط زیادی به خرج دهد.

اما اگر چنین موبایلی که با نام Galaxy X شناخته می‌شود واقعا وجود داشته باشد، از آن چه می‌دانیم و یا چه انتظاری داریم؟

گزارش جدید می‌گوید این موبایل که سایز اصلی و هم شده‌اش مشخص نیست، در صورت باز شدن به اندازه یک تبلت هفت‌ اینچی خواهد رسید. این موبایل بسیار نازک خواهد بود و صفحه نمایشش به احتمال زیاد از جنس OLED است.  این موضوع که شک اندگی در موردش وجود دارد چون سامسونگ سال گذشته صفحه نمای قابل لوله شدن از این جنس را معرفی کرد.

گفته می‌شود تعداد 100 هزار دستگاه در این محصول برای موج اول عرضه به بازار تولید خواهد شد. همچنین مشخص نیست که این محصول در درجه اول قرار است نقش یک تلفن را بازی کند،یا یک تبلت را. بر اساس گزارش‌ها شرکت ال‌جی هم در سه ماهه چهارم سال تلفن قابل انعطاف دیگری را تولید خواهد کرد.
علی رنجبران/ روزنامه نگار علم

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا