پیش نمایش یک نمایشگاه فناوری خارجی- بهداشتی ها و پوشیدنی ها

 به گزارش ایرنا از پایگاه بی بی سی نیوز، روبات ها و کنترل ها، واقعیت های مجازی و افزوده، پوشیدنی ها و بهداشتی ها و نیز خانه های هوشمند از بخش های مختلف قابل عرضه به نمایشگاه هستند.

به نظر می رسد که کاربردهای مرتبط با بارداری یکی از دلمشغولی های فناورانه در حوزه بهداشت باشد که نتایج آن در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد.در نمایشگاه امسال CES دو ابزار مرتبط به نمایش گذاشته می شود؛ یکی Ava یا مچ بند مجهز به حسگر است که ظاهرا زمان بیشترین قابلیت باروری زنان را نشان می دهد. ابزار دیگر Trakfertility است که یک آزمایش شمارش DIY اسپرم و نرم افزاز آن برای مردان است.
TytoHome ابزار دیگری است که در نمایشگاه امسال در زمینه سلامت به نمایش گذاشته می شود و افراد خانواده می توانند داده های سنجشی آن را از وضعیت قلب، ریه، گلو، شکم و سایر اندام هایشان، به پزشک خود ارسال کنند. شعار این ابزار 'معاینه بدون مراجعه به پزشک است'، اما پزشکان نیز باید آن را تایید کنند.
همچنین شرکت ActiveProtective وعده داده است که نسخه اولیه یک کمربند هوشمند را برای افراد سالخورده به نمایش می گذارد؛ این کمربند هوشمند به محض تشخیص سقوط کاربر، موجب ایجاد لایه ای محافظتی می شود که مانع از آسیب به نشیمنگاه وی می شود.
شرکت Inemotion نیز لباس های مسابقه اسکی ابداع کرده است که با کاربردی مشابه از آسیب ها در پیست اسکی پیشگیری می کند.
اما شرکت فرانسوی Wair ، با رو اوردن به فناوری پوشیدنی، یک کلاه متصل به اینترنت ابداع کرده است که کاربردی دوگانه دارد و به عنوان فیلتر هوا نیز کار می کند.
در این نمایشگاه همچنین تعداد زیادی ساعت های هوشمند دارای نرم افزار از جمله احتمالا اولین ابزارهای Android Wear 2.0 ، به نمایش درخواهد آمد.
اولین شلوارهای جین ارتعاشی نیز که کاربر را به جهات مختلف هدایت می کنند، از ارائه کردنی های احتمالی امسال در نمایشگاه هستند.
این شلوارهای تولیدی شرکت 'اسپینالی دیزاین' با اتصال به یک تلفن هوشمند، جهت های مختلف بدن کاربر را برای هدایت وی به چپ یا راست به ارتعاش در می آورد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا