تبدیل تاریخ متروکه به موزه‌ای مدرن با تصویربرداری 3 بعدی دیجیتال

به گزارش مهر، شبکه ریلی پستی Mail Rail برای 76 سال قلب تپنده سیستم پست و ارسال محموله های پستی در لندن بوده است تا اینکه در سال 2003 برای همیشه خاموش شد.

اکنون قرار است این شبکه پیشرفته ریلی – در زمان خود – بار دیگر بازگشایی شود، البته نه برای انجام همان کارهای قبلی بلکه از این پس در قامت یک جاذبه دیدنی گردشگری.

بخشهای وسیعی از این شبکه ریلی برای دهه های طولانی ناشناخته بوده و حالا قرار است با استفاده از تصویربرداری سه بعدی دیجیتالی و تهیه نقشه ای کامل با جزئیات دقیق از تمام بخش های آن، کار بازدید از آن برای گردشگران تنها با جذابیت توآم باشد و نه سردرگمی.

موزه پست

دولت انگلیس در نظر دارد این شبکه ریلی بزرگ را که گویی در زمان متوقف شده است به موزه ای جذاب تحت عنوان موزه پست زیرزمینی تبدیل کند.

قرار است در سال 2016 این موزه کار خود را آغاز کند اما تا آن موقع تنها کاری که در آن صورت می گیرد انجام تصویربرداری های سه بعدی از تمام بخش های تونل های زیرزمینی آن است.

جزئیاتی که در این تصویربرداری دیده می شود تا 2 میلیمتر ضریب دقت دارند. در این فرآیند دوربین مخصوصی که به پرتوهای لیزری مجهز است تصاویر دقیقی از سراسر مسیر و موانع و جزئیات دیگر آن تهیه می کند.

این اطلاعات در ادامه به نقشه ای سه بعدی تبدیل و در قالب اپلیکیشنی قابل نصب در تلفن همراه در اختیار بازدیدکنندگان موزه قرار می گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا