منتظر تولید انبوه نمایشگرهای تاشدنی برای موبایل باشید

به گزارش مهر به نقل از تک تایمز، بنابراین در حدود یک سال دیگر شرکت های یاد شده گوشی هایی عرضه خواهند کرد که می توان آنها را تا زد و به راحتی در جیب جای داد.

برخی منابع خبری می گویند سامسونگ حتی پیش از این زمان و در سال ۲۰۱۷ هم گوشی های هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد. گفته می شود دو گوشی گلکسی اس ۸ و گالکسی نوت ۸ دارای نمایشگرهای تاشدنی خواهند بود. هر چند این شرکت هنوز در این زمینه اطلاع رسانی نکرده است.

علاوه بر این احتمال دارد که اپل هم گوشی آیفون ۷ اس یا آیفون ۸ را در سال آینده میلادی با نمایشگر تاشو روانه بازار کند. نمایشگرهای او ال ای دی علاوه بر قابلیت تاشدن از شفافیت و وضوح قابل ملاحظه ای برخوردار خواهند بود.

کارشناسان معتقدند این تحول زمینه را برای مهاجرت به دنیای گوشی های هوشمند با نمایشگرهای تاشو ظرف یک تا دو سال آینده فراهم خواهد کرد.

ال جی پیش از این نمونه های اولیه چند نمایشگر تاشو را عرضه کرده بود که انعطاف یکی از آنها در حدی است که می توان آن را مانند یک روزنامه لوله کرد. انتظار می رود در آینده فناوری مورد استفاده در تولید این نمایشگرها تا بدان حد پیشرفت کند که بتوان نمایشگرهای بزرگ تلویزیون را هم به طور تاشو طراحی کرد.

اگر چه تولید گوشی های دارای نمایشگرهای تاشو توسط اپل چندان عجیب نیست، اما اجرای چنین ابتکار عملی توسط گوگل و مایکروسافت که در این زمینه سابقه چندانی ندارند، قابل تامل به نظر می رسد. ظاهرا نسل جدید گوشی های پیکسل و سرفیس با چنین قابلیت هایی تولید می شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا