تیم‌های ربوکاپ ایران هر سال قوی‌تر از قبل ظاهر می‌شوند

به گزارش ایسنا، نیلز روکیتا در حاشیه دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران 2015 در گفت‌وگویی، هدف از حضور تیم هشت نفره «بیت بوت» دانشگاه هامبورگ در این رقابتها را کسب اطلاعات و تجارب بیشتر عنوان کرد و گفت: تیم ما در دانشگاه هامبورگ آلمان با استفاده از ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک توانسته در چندین مسابقه جهانی حضور یابد و امسال نیز با هدف پیروزی بهتر از سال‌های گذشته ربات‌ها را برای مسابقه آماده کرده‌ایم تا بازی بهتری نسبت به گذشته ارائه دهیم و امیدوارم بتوانیم جزو سه تیم برتر باشیم.

 

نیلز روکیتا در رابطه با سایر شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: با شناختی که از رقبا کسب کردیم متوجه شدیم تیم دانشگاه برلین آلمان و همچنین تیم MRL ایران (دانشگاه آزاد قزوین) بسیار قوی حضور یافته‌اند ولی از تیم‌های دیگر شناخت زیادی نداریم و در این مسابقه ما خود را برای مسابقات جهانی ربوکاپ آماده می‌کنیم تا با خیال آسوده‌تری در آن مسابقات شرکت کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علم رباتیک دانش گسترده‌ای است و هر روز نیز درحال پیشرفت و به روز شدن است برای ما خیلی جذاب خواهد بود که در این علم به دستاوردهای جدیدی برسیم.

 

سرپرست تیم بیت بوت آلمان با بیان اینکه علم رباتیک در ایران جایگاه بسیار خوبی دارد گفت: هر سال در مسابقات جهانی شاهد حضور فعال تیم‌های ایرانی در مسابقات هستیم و هر ساله در حال پیشرفت ایران بیشتر می‌شود.

 

روکیتا ادامه داد: رباتیک در آینده، به سمتی می‌رود که مانند مسابقات بین‌المللی مختلفی که در بین انسان‌ها در حال برگزاری است، در بین ربات‌ها هم شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی خواهیم بود و این علم در حال پیشرفت است.

 

وی افزود: از اینکه به خاطر برگزاری دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ در ایران هستیم احساس خوبی داریم و مردم ایران با ما بسیار دوستانه برخورد می‌کنند و بسیار مهربان و خونگرم هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا