گزارش تصویری از اتوبوس مسکونی

 در این سفر مسافر سفرش را با آرامش خاطر آغاز می کند و از ابتدا تا پایان سفر از امکانات هتل بهره مند می شود. گردشگر در طول روز به لذت بردن از مناظر مسیر می پردازد و شب ها در آرامش خاطر خوابی راحت و آسوده را در سفری زمینی تجربه می کند.

یک شرکت تورهای مسافرتی پنجاه ساله آلمانی به نام "روتل" با توجه به خواسته های مسافران و علاقه آنها به سفرهای زمینی اقدام به ایجاد هتلی برای آنها نموده که دارای شرایط ذکر شده است . آنها اتوبوسی ویژه را برای چنین هتلی در نظر گرفته و سپس این اتوبوس بزرگ را با یک طراحی منحصر به فرد به هتلی زیبا و راحت تبدیل کردند. در این هتل به همه امکانات لازم برای مسافر توجه کامل شده و مسافران  در آرامش کامل هستند.

یکی از نکته های خوب این سفر این است که در طول سفر گردشگران می توانند در نقاطی که هیجان انگیز و جذاب است، توقف کرده و بدون دغدغه دیر شدن و محاسبه زمان برگشت به هتل ، همراه با آرامش به تماشا بنشینند زیرا هتل و محل اقامتشان دقیقا در فاصله کمی از آن ها توقف کرده است .

این اتوبوس یک مرسدس بنز مدل 0404 (Mercedes 0404) است که مجهز به بیست چهار صندلی و بیست و شش تخت خواب است که دو تخت خواب اضافی برای راننده و راهنمای تور در نظر گرفته شده است .

در سفر با روتل به مسافر اجازه داده می شود تا از گشت و گذار و پیاده روی لذت برده و برای این امر  زمان زیادی در نظر گرفته شده است و در هر سفر یک برنامه دقیق روزانه وجود دارد که طبق آن انجام می شود تا هیچ زمان هدر رفته ای حتا کوتاه وجود نداشته باشد. اطلاعات از مکان مورد بازدید نیز در روز پیش از آن برای مسافر ارائه می شود.

شعار اصلی و مهم این شرکت حفظ ارزش های فرهنگی و سنتی کشورها و مردم آن است و بیشتر در نظر دارد، مردم، فرهنگ و طبیعت یک کشور را به مسافر نشان دهد تا موزه و تاریخ نهفته در موزه ها را.

تخت خواب ها و صندلی های هتل اتوبوسی توسط پارتیشن از هم جدا شده اند و افراد به راحتی می توانند حریم خصوصی خود را حفظ کنند و همچنین این هتل اتوبوسی دارای تعداد مناسبی سرویس بهداشتی برای پاسخگوئی نیازهای مسافران است ولی متاسفانه از ضعف های این هتل نبود حمام یا دوش است که البته باید در نظر گرفت که این هتل یک هتل لوکس پنج ستاره نیست . با این وجود این مشکل نیز از طریق برنامه ریزی از پیش انجام گرفته در طول سفر حل شده و  توقف در اردو ها و اقامتگاه هائی که از قبل با آن ها برای استفاده از حمام های مناسب قرارداد بسته شده است  این امکان را به مسافر می دهد تا روزانه یکبار به مدت یک ساعت به حمام دسترسی داشته باشند . 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا