توییتر به اشتباه اکانت مدیرعامل خود را بست!

به گزارش تک شات، در فیسبوک، به اشتباه خبر مرگ مدیرعامل آن یعنی مارک زاکربرگ در پروفایل رسمی او منتشر شد که واکنش های زیادی را در پی داشت. حتی پیامی هم در اکانت او منتشر شد که از همه طرفداران زاکربرگ خواسته بود تا برای زنده نگه داشتن یاد او، مطالب به اشتراک شده توسط مدیرعامل فیسبوک را مرور کنند.

دومین اتفاق که امروز رخ داده، مربوط به بسته شدن اکانت مدیرعامل توییتر در این شبکه اجتماعی می شود. در واقع اکانت جک دورسی، که از او به عنوان نیروی توسعه دهنده توییتر نام برده می شود، توسط خود توییتر بسته شده و قطعاً این اتفاق اشتباهاً رخ داده است.

بسیاری از کاربران توییتر پس از مشاهده این اتفاق، توییت های خود را از شوکی که با آن مواجه شدند به اشتراک گذاشتند. آن ها از این متعجب بودند که چرا صفحه رسمی مدیر عامل توییتر باید بسته باشد!

توییتر اخیراً در اقدامی اکانت برخی از افراد متعلق به جنبش آلترناتیو راست (Alt-right) را بسته و حالا هم چند ساعتی اکانت مدیرعامل خود این شرکت بسته شده است.جک دورسی در اولین توییت خود پس از این اتفاق نوشت که دوباره اکانتش را راه اندازی می کند و این اتفاق به دلیل یک اشتباه داخلی رخ داده است.

قطعاً آن کارمندی که در توییتر اکانت مدیرعامل خود را اشتباهاً بسته، در روز شکرگزاری باید از خدا طلب بخشش کند تا کار خود را از دست ندهد!

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا