کاربردی کردن علم در گروی پیشرفت رباتیک است

 بن ولف که در دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران حضور دارد گفت: ما یک ربات جدید ساخته و در نظرداریم آن را از نظر کاربردی در مسابقات، مورد ارزیابی قرار دهیم.ولف افزود:من قبلا در مسابقات جهانی هلند و آزاد آلمان شرکت کرده ام و این سری از مسابقات در سطح وسیع برگزار و سازماندهی آن خیلی بهتر شده است.

بن ولف گفت: مهم ترین موردی که نظرم را جلب کرد برقراری ارتباط بین تیم ها به زبان انگلیسی بود.وی خاطرنشان کرد :تقریبا شناخت کاملی از تیم های رقیب دارم و امیدوارم هم سطح باشیم ولی احساس می کنیم که آن ها کمی از ما جلوتر هستند.
بن ولف در ادامه بیان کرد:در دانشگاه ما به طور رسمی در زمینه رباتیک فعالیتی انجام نمی شود ما بیشتر در مسابقات برون مرزی مثل مسابقات آزاد شرکت می کنیم البته بعضی از دانشگاه ها در این زمینه فعالیت دارند .

وی درخصوص کاربرد علم رباتیک در هلند گفت: این علم بیشتر در کارخانه های صنعتی مانند خودروسازی و بیشتر از لحاظ سخت افزاری حائز اهمیت است .وی در پایان گفت: با توجه به روند رو به رشدی که در صنعت ربوکاپ می بینیم امیدواریم که در آینده ربات ها جایگزین نیروی انسانی شود و از علم رباتیک در همه قسمت ها استفاده کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا