برگزاری رویداد دانشگاهی کارآفرینی با رویکرد گردشگری در هفته جهانی کارآفرینی

مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور علاقه مندان حوزه کارآفرینی و گردشگری و نیز مقامات مسئول از جهاددانشگاهی، دانشگاه تهران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علم و فرهنگ، ستاد گردشگری شهرداری تهران و سایر فعالان بخش خصوصی در این حوزه برگزار گردید.
در این مراسم دکتر هاشمی -معاون هماهنگی و امور مجلس سازمان جهاددانشگاهی-، دکتر زالی -ریاست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران-، دکتر فیض بخش -موسس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف-، دکتر رنجبر –مدیر کل آموزشی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عباس برزگر -کارآفرین برتر حوزه گردشگری- به ایراد سخنرانی پرداختند.
دکتر هاشمی معاون هماهنگی جهاد دانشگاهی در افتتاحیه این رویداد گفت: جهاد دانشگاهی همواره دغدغه اصلی در حوزه اشتغال جوانان داشته و رویدادهای کارآفرینی می تواند به دانشجویان در حوزه ایده پردازی و اشتغال کمک شایانی نماید.
وی همچنین افزودد: در گردشگری حلقه های جداگانه داریم ولی این حلقه ها به شبکه تبدیل نشده اند که تبدیل به شبکه شدن آن ها سبب هم افزایی می گردد و این امر مستلزم خلاقیت، ایده پردازی و پشتکار دانشجویان و دانش آموختگان است که امیدواریم با بستر فراهم شده این مهم حاصل گردد.
پنل علمی این رویداد نیز با حضور دکتر بیجندی، دکتر بسته نگار و دکتر پرچکانی در خصوص گردشگری خلاق و کسب و کارهای اینترنتی گردشگری تشکیل شد.
در ادامه شرکت کنندگان طی یک دقیقه ایده های خود را در حوزه های مختلف گردشگری بیان کرده و در پایان از مجموع 38 ایده ، 8 ایده به عنوان ایده های برتر از سوی شرکت کنندگان انتخاب و در روز اول این رویداد با تشکیل تیم ها به پایان رسید.
در ادامه روزهای باقی مانده خلق آفرینان این رویداد طی کارگاه های بوم کسب و کار و اخذ راهنمایی های لازم از سوی منتورها و تسهیل گر این رویداد، طرح و ایده اولیه کسب و کار خود را برای ارایه به داوران نهایی آماده ارایه کردند. این ماراتن در پایان روز جمعه با انتخاب تیم های برتر توسط داوران پایان خواهد یافت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا