رونمایی از پهپاد قدرتمند فانتوم ۴ پرو برای عکاسی و فیلمبرداری

از جمله امکانات این پهپاد می توان به فناوری پیشرفته شناسایی موانع برای جلوگیری از برخورد با آنها، ارسال پالس های مادون قرمز برای شناسایی دقیق فضای موجود برای پرواز – که حرکت پهپاد در محیط های بسته و پرمانع را تسهیل می کند – سیستم نقشه خوانی سه بعدی و غیره اشاره کرد.

سرعت حرکت این پهپاد در حالت ورزشی به ۷۲ کیلومتر در ساعت و در حالت عادی برای حرکت در محیط های پرمانع به ۵۰ کیلومتر در ساعت می رسد. باتری این پهپاد بعد از هر بار شارژ حرکت آن را به مدت ۳۰ دقیقه ممکن می کند.

یک قابلیت پروازی جدید نیز به این پهپاد اضافه شده که Draw  نام دارد و کاربران با استفاده از آن می توانند مسیر پروازی خاصی را در هوا برای پهپاد تعریف کنند تا پرنده مذکور دقیقا در همان مسیر حرکت کند.

Phantom ۴ Pro از توانایی تشخیص دقیق اشیا برخوردار است، به گونه ای که می تواند یک انسان را از دوچرخه ای که وی بر روی آن نشسته است، تمییز دهد. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی این پهپاد قادر به تصویربرداری فوق دقیق یا ۴K با دقت ۶۰ فریم در ثانیه است. Phantom ۴ Pro در حالت ورزشی دارای قابلیت امنیتی خاصی است که به آن امکان می دهد در صورت قطع ارتباط به سرعت به آخرین محلی که با کاربر در ارتباط بوده، بازگردد.
به گزارش  تک کرانچ،قیمت این محصول همراه با دسته کنترل ویژه آن ۱۴۹۹ دلار است و در صورت تمایل به مدل ویژه ای از این پهپاد با قابلیت درخشندگی در شب که پرواز آن را در تاریکی ممکن می کند، ۳۰۰ دلار به این رقم افزوده می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا