فینالیست‌های خودروی سبز سال 2017

سردبیر این مجله Ron Cogan گفته است:فینالیست‌های خودروی سبز امسال تکانه‌ای را نشان می‌دهند که الکتریکی شدن در حال تجربه در صنعت خودرو است.

الکتریکی شدن خواه برای مدل‌های تمام الکتریکی باشد یا برای مدل های هیبرید یا پلاگین هیبرید و یا ترکیبی از این‌ها باید گفت که این عمل در حال حاضر به عنوان یکی از ضروری و اساسی‌ترین تکنولوژی‌ها برای مدل‌های اقتصادی و با راندمان کنونی و آینده در نظر گرفته می‌شود.

ب‌ام‌و 330e iPerformance :قدرتمندترین خودروی فینالیست است که سیستم پلاگین هیبریدی آن شامل پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت نهایی 248 اسب بخاری و گشتاور 420 نیوتون متری است. این خودرو ظرف مدت 5.9 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 225 کیلومتر در ساعت است. این سدان آلمانی به‌صورت تمام الکتریکی برد 23 کیلومتری داشته و نهایت سرعت آن در این حالت 121 کیلومتر در ساعت است.

2016-bmw-330e-iperformance-4

شورولت بولت: کنونی که اوایل امسال رونمایی شده تلاش جنرال موتورز برای کسب این جایزه است. با یک‌بار شارژ این خودرو طبق تخمین‌های EPA می‌تواند 383 کیلومتر را طی کند.

2017-chevrolet-bolt-4

کرایسلر پسیفیکا:که عنوان اولین خودروی پلاگین هیبریدی کلاس خود را یدک می‌کشد مینی ونی با محدوده‌ی حرکتی 48 کیلومتری در حالت الکتریکی است که با وارد مدار شدن پیشرانه‌ی 6 سیلندر این محدوده به 853 کیلومتر افزایش می‌یابد.

2017 Chrysler pacifica hybrid

کره‌ای‌ها برای کسب عنوان اولی به کیا اپتیما هیبرید و پلاگین هیبرید تکیه کرده‌اند. این خودرو دارای استایل ظاهری منحصربه‌فرد با انحناهای زیبا است که به کیا کمک می‌کند تا از پریوس عادی متمایزتر باشد.

kia-optima-phev-3

این فهرست با تویوتا پریوس پرایم کامل می‌شود. خودرویی با طراحی منحصربه‌فرد و کاملاً متفاوت با پریوس معمولی که قادر است در حالت تمام الکتریکی، 35 کیلومتر پیمایش داشته باشد.

2017-toyota-prius-prime-4
به گزارش مجله خبری پدال، برنده‌ نهایی GreenCarJournal پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده و در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2016 معرفی خواهد شد. سال پیش شورلت بولت و یک سال پیش از آن نیز ب‌ام‌و i3 برنده‌ی جایزه‌ی خودروی سبز سال شده بودند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا