ردیاب Phipal برای امنیت بیشتر ورزشکاران

این ابزار به یک حسگر با 10 محور مجهز است که از یک GPS برای ردگیری مسیر حرکت، سرعت و ارتفاع کاربر بهره می برد. این ابزار قادر است فشارهای وارد شده به بدن کاربر را در هر موقعیتی به صورت سه بعدی شبیه سازی کرده و مناسب ترین حالت را برای فعالیت های ورزشی او پیشنهاد دهد.

ابزار ‍Phipal به یک سیستم ردیابی موقعیت های اضطراری مجهز است که در موقعیت های دشوار و بحرانی کاربرد دارد. این دستگاه اطلاعات حاصل از عملکرد کاربرد را بر اساس الگوریتم های خاصی تحلیل می کند و در صورتی که وقوع یک حادثه را در جریان فعالیت ورزشی شناسایی کند، به حالت آماده باش درمی آید و بررسی می کند که آیا کاربر امکان حرکت دارد یا ناتوان از این کار است. در صورتی که کاربر بی حرکت باشد، این ابزار یک هشدار صوتی به صدا درمی آورد تا اگر عدم حرکت کاربر عمدی باشد، قبل از ارسال پیغام درخواست کمک، او بتواند دستگاه را غیرفعال کند، در غیر این صورت پیغام درخواست کمک به همراه اطلاعات GPS برای اعضای خانواده، دوستان، مقامات محلی یا مراکز امداد رسانی، ارسال می شود.
همچنین این ابزار قادر است پیغام هایی را برای آشنایان و نزدیکان کاربر ارسال کند و روند فعالیت و مسیر حرکت او را با استفاده از اطلاعات GPS در اختیار آن ها قرار دهد.
 به گزارش ایرنا از ساینس، ابزار Phipal در دو مدل Standard و Pro عرضه شده که هردو به پردازنده ARM Cortex M4 و فناوری Bluetooth LTE 4.0 مجهز هستند. قرار است این ابزار در سپتامبر سال 2017 میلادی به طور رسمی به بازار عرضه شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا