محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی ارائه شد

 دومین نمایشگاه دستاوردهای تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان و حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی با حضور معاون پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس جهاد دانشگاهی امروز در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی افتتاح شد.دکتر محمدرضا پورعابدینی، رئیس سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از سوی سازمان اشتغال و بخش فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای سازمان تجاری‌سازی، حوزه اشتغال و بخش فرهنگی ارائه شده است.

پورعابدینی اضافه کرد: بر این اساس دستاوردهای دو پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی شامل پارک علم و فناوری البرز و کرمانشاه و همچنین 21 مرکز رشد عرضه شده است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی با اشاره به عرضه دستاوردهای فرهنگی جهاد دانشگاهی ادامه داد: در این نمایشگاه برخی از ایده‌های فرهنگی که تبدیل به کسب و کار و تجاری‌سازی شده‌اند و همچنین در حوزه صنایع فرهنگی ارائه شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های تحقیق و پژوهش در جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری این نهاد 450 شرکت و هسته تاسیس شده است که از این تعداد 90 شرکت دانش‌بنیان شده‌اند.

پورعابدینی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توضیح داد: هدف این بوده که مسوولان با بازدید از دستاوردهای تحقیقاتی واحدهای فناور جهاد دانشگاهی با آنها آشنا شوند تا از این طریق بتوانیم اعتبارات تحقیقاتی جهاد را افزایش دهیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا