مقام آوران روبوکاپ از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره مند می شوند

 دکتر سعید سهراب پور در حاشیه برگزاری دهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مقام آوران به موجب آیین نامه جدید می توان از حمایت های بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

وی افزود: در آیین نامه قدیمی تنها مقام آوران چهار جشنواره مشخص از جمله رازی، شیخ بهایی، فارابی و خوارزمی می توانستند از این حمایت ها، بهره مند شوند اما براساس آیین نامه جدید جشنواره هایی که مورد تایید نهادهای بین المللی قرار می گیرند، می توانند از تسهیلات و حمایت های بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در خصوص نحوه حمایت ها خاطرنشان کرد: از این پس باید دانشگاه ها نحوه حمایت از مقام آوران را تعیین کنند؛ برای مثال به دانشگاه آزاد اسلامی تعدادی سهمیه ارایه می کنیم و از آن ها می خواهیم که از مقام آوران حمایت کنند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: حمایت ها شامل حمایت های مالی و تحقیقاتی و شرکت در کنفرانس خواهد بود.وی در خصوص تسهیلات ارایه شده به حمایت شوندگان گفت: تسهیلات جوایز دانشجویی، حمایت تحقیقاتی و شرکت در کنفرانس های بین المللی خواهد بود.
دهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با رقابت 345 تیم ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران برپاست. این مسابقات تا جمعه ادامه دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا