ارزیابی عملکرد پزشکان پایتخت چین توسط پزشک جوان ایرانی

 در این مسابقه که امروز (سه شنبه) به کار خود پایان داد، دکتر «امیر هومن کاظمی» استاد ایرانی دانشگاه پکن و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی طب سوزنی به عنوان تنها داور غیرچینی در این رویداد علمی حضور داشت که توانمندی وی در تکنیک های مختلف طب سوزنی مورد توجه شرکت کنندگان و رسانه های کشور چین قرار گرفت.

در خاتمه این آزمون علمی دو روزه که با معرفی بیمارستان ها و پزشکان برتر به کار خود پایان داد، اساتید و پزشکان 36 بیمارستان شهر پکن و حومه روشهای مختلف تشخیصی و درمانی طب مدرن و سنتی چینی از جمله تکنیک های ویژه و تخصصی طب سوزنی را اجرا کردند که هیات داورانی متشکل از پنج نفر از اساتید برجسته دانشگاهها و فرهنگستان پزشکی کشور چین به نقد و بررسی این روشها پرداختند و آن را مورد داوری قرار دادند.
در این میان، حضور دکتر کاظمی به عنوان یکی از اعضای تیم داوری، از سوی رسانه های تخصصی پزشکی چین مورد توجه ویژه قرار گرفت و این رسانه ها به نقل از وی پزشکان ایران را جزو توانمندترین پزشکان دنیا معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، او همچنین در گفت وگوهای خود ضمن تشریح توانمندیهای پزشکی کشورمان؛ پیشرفتهای طب سوزنی در ایران را نیز برای این رسانه تبیین کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا