آموزش طراحان صنعتی خودرو در شرکت تویوتای ژاپن

 'سید مهدی میرصالحی' روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته میان دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، سازمان یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) و شرکت تویوتا، قرار است به زودی یک دوره آموزشی برای طراحان صنعتی شرکتهای تولید خودروی کشورمان در ژاپن برگزار شود.
وی افزود: این برنامه ریزی در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان که خواهان ایجاد تنوع در ظاهر خودروهای تولید داخل هستند صورت گرفته است و لازمه این کار، استفاده از طراحان صنعتی است که از مهارت و دانش روز برخوردار باشند.
میر صالحی درباره دلیل انتخاب شرکت تویوتا برای میزبانی این دوره آموزشی گفت: خودروهای ژاپنی به ویژه تولیدات تویوتا علاوه بر کیفیت، به لحاظ ظاهری نیز برای مردم ایران جذابیت دارند و مهندسانی که برای شرکت در این دوره ها به ژاپن اعزام می شوند علاوه بر آموزش، از بخش های مختلف کارخانجات تویوتا نیز بازدیدهای میدانی خواهند داشت و از نزدیک با تکنولوژی های روز صنعت خودرو در این کشور آشنا خواهند شد.
وی همچنین، برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر با همکاری مرکز انتقال فناوری کشورهای حاشیه اقیانوس هند را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در مرکز حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت اعلام کرد و گفت: این دوره آموزشی بین المللی نیز تا پایان امسال با همکاری شرکت زیمنس آلمان برگزار خواهد شد.
میرصالحی به برگزاری 11 دوره آموزشی شرکت در مناقصات بین المللی ویژه پیمانکاران ایرانی فعال در عرصه های بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: این دوره ها با همکاری سازمان یونیدو تدارک یافته و تاکنون حدود 400 پیمانکار ایرانی در استانهای مختلف کشور، آموزش های لازم را فرا گرفته اند تا با ظرائف و قواعد شرکت در مناقصه های بین المللی آشنا شوند.
دفتر حمایت از مالکیت صنعتی با هدف توسعه حقوق مالکیت فکری بالاخص مالکیت صنعتی و حمایت از اختراعات، نوآوری، برندینگ و به طور کلی دارائی های نامشهود در قلمرو صنعت، معدن و تجارت و ثبت ملی و بین المللی محصولات استراتژیک ایران با هماهنگی سازمانها و موسسات داخلی و بین المللی به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت صنعت فعالیت می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا