تقویت مراودات علمی موسسه رازی با دانشگاه‌های معتبر جهان

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، دکتر کیوان تدین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های معاونت تحقیقات موسسه رازی تقویت جایگاه بین‌المللی این مرکز معتبر در مجامع جهانی است.

وی گفت: موسسه رازی از گذشته به واسطه وجود دانشمندان و محققان ارزشمند و فعالیت‌های برجسته علمی و تحقیقاتی، دارای جایگاهی بین‌المللی بوده و در بسیاری از مراکز جهانی نماینده داشته است.

دکتر تدین افزود: مرحوم دکتر رفیعی نخستین رییس ایرانی این مجموعه، پیش از انقلاب به مدت دو سال ریاست سازمان جهانی بهداشت دام و چندین سال نیز مسؤولیت معاونت این مرکز جهانی را بر عهده داشت؛ اما در سال‌های گذشته فرصت کمتری برای معرفی توانایی‌های موسسه رازی از طریق معرفی کارشناسان خود به جامعه بین‌المللی وجود داشت.

سرپرست معاونت تحقیقات موسسه رازی با تاکید بر توانایی این موسسه ملی گفت: موسسه رازی از نظر جایگاه علمی و توان کارشناسی ظرفیت دارد تا به عنوان نماینده ایران در مجامع بین‌المللی حضور داشته باشد.

وی تقویت مراودات علمی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی خارج از کشور را از دیگر برنامه‌های این معاونت نام برد و توضیح داد: گسترش روابط علمی و پژوهشی نه تنها با مراکز علمی دارای فعالیت‌های مشابه موسسه رازی در سایر نقاط دنیا، بلکه توسعه تبادلات علمی و تحقیقاتی با مراکز دانشگاهی و آکادمیک در اروپا و آمریکا در دستور کار قرار دارد.

 دکتر تدین یادآور شد: حمایت‌های ویژه‌ای برای عملیاتی شدن این برنامه از سوی مدیریت اعمال شده تا موسسه رازی از نظر علمی جایگاه سنتی خود را بازیابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا