عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک برنده جایره بیشترین ارجاعات مقاله 2016 شد

محسن نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جایزه به مقاله نیما همتا عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک با عنوان 'ارایه الگوریتم ترکیبی Psoبرای حل مساله بالانس خط مونتاژ چند هدفه با در نظر گرفتن زمان های عملیات منعطف زمان های نصب وابسته به توالی و اثر یادگیری' اختصاص یافته که در سال 2013 در نشریه معتبر Journal of prodution Economics intrrnasnal به چاپ رسیده بود.
وی توضیح داد: این مقاله به دلیل ارجاع بالا در سال 2016 برتر شده و از دیگر دلایل انتخاب آن جنبه نوآوری، میان رشته ای بودن مقاله و ارتباط ان با مسایل واقعی روز بوده است.
به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه صنعتی اراک عنوان کرد: دکتر سید محمد تقی فاطمی قمی استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر فریبرز جولای استاد دانشگاه تهران و دکتر اکبر پور شیرازی استادیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در نوشتن این مقاله همکاری داشته اند.
گروه Emerald با سابقه 50 ساله در انتشار مجلات معتبر، هر سال به مقالات با ارجاع بسیار بالا در حوزه های مدیریت کسب و کار، مالی، حسابداری، اقتصاد و بازاریابی گواهینامه اهدا می کند.
دانشگاه صنعتی اراک به عنوان یکی از شعبه های دانشگاه علم و صنعت ایران در سال 1367 در اراک ایجاد شد که اینک مستقل شده است و 1400 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در 19 رشته و پنج گرایش مکانیک، برق، عمران، معدن و علوم پایه در این دانشگاه تحصیل می کنند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا