نیازهای پژوهشی و فناوری گلخانه‌ها بررسی می‌شود

در راستای شناسایی و بررسی مسائل و چالش‌های فناورانه گلخانه‌ها و پایانه اتحادیه گل و گیاه ایران و بررسی راه‌کارهای توسعه صادرات گل و گیاه اقدام به برگزاری این بازدید کرد.

در این دیدار جمعی از اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشکده‌های کشاورزی، فناوری‌های شیمیایی، برق و فناوری اطلاعات، مواد پیشرفته و انرژی‌های نو و پژوهشکده زیست فناوری و مکانیک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، حضور داشتند.

دکتر امیری، مدیر کل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در این بازدید با معرفی فعالیت‌های این دفتر و ارائه توانمندی‌های پژوهشکده‌های سازمان بر لزوم توسعة همکاری‌های مشترک در زمینه رفع مسائل فناورانه پیش روی گلخانه‌ها در جهت تقویت تولید و صادرات محصولات آنها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید، موضوعاتی چون ارائه دوره‌های آموزشی علمی و فنی در زمینه‌های تکثیر، کنترل آفات و مدیریت مصرف انرژی برای گلخانه‌دارها، تشکیل کمیته پژوهش و فناوری، راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقات برای کشت گلخانه‌ها، ایجاد شبکه فناوری اطلاعات برای پایانه اتحادیه گل و گیاه و استانداردسازی حمل و نقل گل ارائه و بررسی شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا