همایش «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» برگزار می‌شود

به گزارش مهر، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با همکاری برخی از نهادهای علمی، پژوهشی و اجرایی کشور در نظر دارد همایشی تحت عنوان «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» را از سلسله همایش‌های جامعه، فرهنگ و رسانه، در تاریخ ۲۰ و ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۳ برگزار کند.

هدف از برگزاری این همایش شناخت ظرفیت­‌ها، چالش‌ها و پیامدهای تلفن همراه هوشمند و تاثیر آن بر سبک زندگی و فرهنگ جامعه عنوان شده است. این همایش فرصتی است برای اساتید، صاحب‌نظران، پژوهشگران و دانشجویان تا با ارائه نظرات و نتایج پژوهش‌های خود ظرفیت‌ها، ویژگی­‌ها و پیامدهای ظهور این رسانه نوین و تاثیر آن بر فرهنگ و جامعه به چالش بکشند و با ارائه راهکارها و راهبردهای اجرایی زمینه را برای استفاده مناسب گروه­های مخاطب از این رسانه مهیا سازند.

بر اساس این گزارش، آگاهی از تاثیرات و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، شناخت راهبردها و سیاست‌های تلفن همراه هوشمند در ایران، آگاهی از تجارب، ظرفیت‌ها، ابعاد و فرصت‌های تلفن همراه هوشمند، معرفی تاثیرات تلفن همراه هوشمند بر خانواده و سبک زندگی، شناخت ویژگی‌های فناورانه تلفن همراه هوشمند و تبیین وضعیت آینده تلفن همراه هوشمند، از دیگر اهداف همایش مذکور است.

محورهای این همایش هم عبارتند از: تاثیرات و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، راهبردها و سیاست‌های تلفن همراه هوشمند در ایران، تجارب، ظرفیت‌ها، ابعاد و فرصت‌های تلفن همراه هوشمند، تجارب کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در استفاده از تلفن همراه هوشمند، فرهنگ کتابخوانی و تلفن همراه هوشمند، خانواده، سبک زندگی و تلفن همراه هوشمند، ویژگی‌های فناورانه تلفن همراه هوشمند و مطالعات آینده پژوهی تلفن همراه هوشمند.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله به دبیرخانه همایش به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان دانشگاه، خیابان شهید نظری، پلاک ۴۷، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاه، ۲۰ فروردین و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات هم ۲۰ اردیبهشت اعلام شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا