اینستاگرام میلیاردی‌ شد

اینستاگرام با ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در تمامی سیستم های عامل به دستاوردی قابل توجه دست یافت.اپلیکیشن اینستاگرام با یک میلیارد دانلود بدون احتساب دانلودهای اضافی در نتیجه نصب های تکراری که خود گوگل پلی آنها را یک بار به حساب می آورد، موفق شد به باشگاه میلیاردی ها در دانلود از گوگل پلی بپیوندد.این امتیاز اینستاگرام شرکت مرجع خود یعنی فیس بوک را نیز بالاتر از رقبای خود قرار مر دهد.

هم اکنون فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو یک میلیارد دانلود در پلی‌ استور دارند.اپلیکیشن اجتماعی دیگری که پیشتر به این هدف رسیده بود «گوگل‌ پلاس» است.اینستاگرام در کنار اپلیکیشن فیس‌بوک، واتس‌اپ و فیس‌بوک‌مسنجر، چهارمین اپلیکیشن تحت تملک غول شبکه‌های اجتماعی است که به این آمار دانلود می‌رسد.

به گزارش مرداد،در این مرحله صرفا می توان حدس و گمان زد، اما این جذب علاقه‌های بیشتر ممکن است ناشی از قابلیت جدید اینستاگرام به نام Stories باشد که به تقلید از اسنپ‌ چت و به تازگی راه اندازی شده است، بدین ترتیب که می‌توان پست‌هایی را به مدت یک روز در اینستاگرام گذاشت و با گذشت ۲۴ ساعت، خودشان ناپدید می‌شوند.

به علاوه، تسلط فیس‌ بوک بر موبایل به انتشار درآمدهای اخیرش پیوسته است و این شرکت ادعا می‌کند با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته، حالا ۱.۵۷ میلیارد کاربر روزانه فعال در گوشی‌ها و تبلت‌ها دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا